x

Bu web sitesi çerezler kullanır.

Bu web sitesi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Web sitemizi kullanmak suretiyle tüm çerezlere Çerez Politikamız uyarınca onay vermiş olursunuz. Çerezler hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.

 

 

Tarsus Amerikan Koleji, Türkiye Milli Eğitim Bakanlığı yönetmeliklerine göre eğitim veren, hazırlık sınıfı bulunan ve “Anadolu Lisesi” diploması veren bir okuldur. Okul, Uluslararası Bakalorya Organizasyonu (IBO) tarafından verilmiş, IB Diploma Programı uygulama yetkisine sahiptir. 

Tarsus Amerikan Koleji’nin yüksek kaliteli öğretim ve öğrenen profili, aşağıdaki özelliklere sahiptir.

 

●       Öğrencilerin güçlü ve zayıf yönlerinin farkında olan,

●       Öğrencilerin merak duygusunu destekleyen ve yönlendiren,

●       Öğretmenin yol gösteren (rehber) rolü ile ders ve eğitim ortamını düzenlediği,

●       Sorgulama ve proje temelli bir yaklaşıma sahip, öğrenci odaklı bir öğrenme ortamında

 

-        Uluslararası bakış açısı kazanmış,

-        Ulusal programla (MEB) ilgili beklentilerini karşılayan,

-        Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı,

-        Sağlık ve Eğitim Vakfı değerlerini yansıtan,

-        Sosyal, kişisel ve akademik yönden dengeli ve kendine güvenen,

-        Değişen dünya ve çevre koşullarına uyum sağlayabilen,

-        Teknolojik gelişmeleri takip eden ve hayata aktarabilen,

-        Empati kurabilen, çevresine ve topluma duyarlı bireyler

 

Tarsus Amerikan Koleji, öğrenci merkezli, sorgulayan ve proje temelli bir yaklaşımla, ulusal ve uluslararası beklentiler ışığında öğretmenin yol gösterdiği bir eğitim vermeyi hedeflemektedir. Okul toplumu saygı, empati ve toplumsal hassasiyetleri gözeten, öğrencilerin akademik, sosyal, sanatsal ve sportif anlamda kendilerini gerçekleştirebilecekleri bir ortam hazırlar.  Öğretim ve öğrenme süreçlerinin bireysel farklılıklar ve çeşitliliklerin saygı ile karşılandığı ve desteklendiği bir yaklaşımla yürütülmesine önem verilir. Öğrenmenin bir bütün olarak ele alındığı, öğrencilerin bilgi ve becerilerini işbirliği ve disiplinlerarası çalışmalar yoluyla geliştirebilecekleri ders ve eğitim ortamları tasarlanır. Aynı zamanda öğrencilerin kendi hedeflerini belirlemelerine yönelik olarak akademik ve kariyer planlama konusunda uygun bir ortam hazırlanır. Öğrencilerin tutarlı, bilimsel ve genel geçer bilgiyi kavramsal bazlı öğrenme yöntemleri ile elde etmeleri ve bu becerileri hayata aktarmaları için uygun ortamlar sağlanır. Öğrencilere hem süreç hemde sonuç değerlendirme yöntemleri ile geri bildirim verilerek gerçek hayata hazırlandıkları bir öğrenme ortam sunulur.

Tarsus Amerikan Koleji, öğrenci merkezli, sorgulayan ve proje temelli bir yaklaşımla, ulusal ve uluslararası beklentiler ışığında öğretmenin yol gösterdiği bir eğitim vermeyi hedeflemektedir. Okul toplumu saygı, empati ve toplumsal hassasiyetleri gözeten, öğrencilerin akademik, sosyal, sanatsal ve sportif anlamda kendilerini gerçekleştirebilecekleri bir ortam hazırlar.  Öğretim ve öğrenme süreçlerinin bireysel farklılıklar ve çeşitliliklerin saygı ile karşılandığı ve desteklendiği bir yaklaşımla yürütülmesine önem verilir. Öğrenmenin bir bütün olarak ele alındığı, öğrencilerin bilgi ve becerilerini işbirliği ve disiplinlerarası çalışmalar yoluyla geliştirebilecekleri ders ve eğitim ortamları tasarlanır. Aynı zamanda öğrencilerin kendi hedeflerini belirlemelerine yönelik olarak akademik ve kariyer planlama konusunda uygun bir ortam hazırlanır. Öğrencilerin tutarlı, bilimsel ve genel geçer bilgiyi kavramsal bazlı öğrenme yöntemleri ile elde etmeleri ve bu becerileri hayata aktarmaları için uygun ortamlar sağlanır. Öğrencilere hem süreç hemde sonuç değerlendirme yöntemleri ile geri bildirim verilerek gerçek hayata hazırlandıkları bir öğrenme ortam sunulur.