x

Bu web sitesi çerezler kullanır.

Bu web sitesi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Web sitemizi kullanmak suretiyle tüm çerezlere Çerez Politikamız uyarınca onay vermiş olursunuz. Çerezler hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.

 

STEM Yaklaşımı ile Etkinlik ve Ders Planlama Çalıştayı.

 

Profesyonel Gelişim Günleri kapsamında; 26 Nisan, Çarşamba günü, Fen ve Matematik Bölümleri Öğretmenleri ile STEM çalıştayı yapıldı.

Çalıştayın birinci bölümünde STEM kavramı ve işleyişi ile ilgili paylaşımlara yer verilirken ikinci bölümde öğretmenlerimiz “Mühendislik Tasarım Döngüsü”nü kullanarak etkinlik planlama, değerlendirme ve ders planlama çalışmaları yaptılar.

STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematichs); kelime anlamı olarak fen ve matematik gibi temel bilimlerin, mühendislik ve teknoloji ile birleştirilerek yaratıcılığı tetikleyen, öğrencileri problem odaklı çalışmaya yönlendirmeyi hedefleyen bir eğitim yaklaşımıdır.  STEM eğitimi, disiplinlerarası bir öğrenme sağlarken bir yandan da öğrencilerin edindikleri teorik bilgilerden yola çıkarak yaratıcı ürünler oluşturmalarına yönlendirmektedir.

Öğretmenlerimizin yapılan STEM aktivitelerinde elde ettikleri kazanımları derslerine nasıl entegre edeceklerini deneyimlemeleri, çalıştayın başarılı bir profesyonel gelişim çalışması olmasını sağlamıştır.